Myspace Falling Objects

Τρίτη 6 Ιουλίου 2010


ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΑΓΧΟΛΕΙΣ
Στίχοι: Διονύσης Ασπιώτης
Μουσική: Διονύσης Ασπιώτης
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Πλούταρχος

Κοίτα τα με στα μάτια
και μην διστάζεις μίλα μου
μην κρατάς εμένα μυστικά
φτάνουνε δυο χάδια
και δυο φιλιά απ' τα χείλια μου
για να σου γλυκάνουν την καρδιά

Πες μου γιατί μελαγχολείς
αγάπη μου
πιά πίκρα σε ζυγώνει
έλα κοντά μου να μου πεις
αγάπη μου
αυτό που σε πληγώνει

Κλείνουνε τα μάτια
μα ο πόνος είναι άγρυπνος
άστον και έλα δώσε μου αγκαλιά
μην χαλάς τα βράδυα
ο κόσμος είναι άδικος
και γελάς το δάκρυ που κυλά

Πες μου γιατί μελαγχολείς
αγάπη μου
πιά πίκρα σε ζυγώνει
έλα κοντά μου να μου πεις
αγάπη μου
αυτό που σε πληγώνει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Η λίστα ιστολογίων μου

Σελίδες

Protected by Copyscape Plagiarism Checker