Myspace Falling Objects

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ADD ΣΤΟ FACEBOOK


Η Maria έζησε τη spooky πλευρά...

Η δική μου ιστορία μπορεί να γραφτεί ίσως και σε βιβλίο...

Στα 19 μου μπήκα σε ένα site και άρχισα να παίζω και να φλερτάρω. Ως φωτογραφία μου είχα τραβήξει απλά την κοιλιά μου. Καθόμουν ώρες και συνήθως βράδια...

Στα 20 μου κι ενώ βρισκόμουν στην Πάτρα για σπουδές, ανακαλύψαμε το facebook. Δέχτηκα κι ένα αίτημα από ένα παλικάρι, εμφανισιακά όμορφο, αλλά δεν τον ήξερα.

Αρχίσαμε να μιλάμε, να γνωριζόμαστε. Ήταν από ένα χωριό έξω από την Πάτρα, συνομήλικός μου. Μιλούσαμε ατελείωτες ώρες, ώσπου αλλάξαμε τηλέφωνα και είχαμε και από εκεί επικοινωνία.

Μου ζήτησε να βρεθούμε. Διστακτικά και με φίλες μου, πήγα και τον γνώρισα. Περνούσα πολύ όμορφα. Και να φανταστείς ότι τα κορόιδευα αυτά...

Κάποια στιγμή, μετά από τρεις μήνες, ανακάλυψα ότι το Add στο facebook, δεν ήταν τυχαίο. Έμενα κάποια βράδια και στο σπίτι του και μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω την κατινιά να ξεσκονίσω τα αρχεία του υπολογιστή. Έπαθα σοκ!!!

Είχε όλες τις συνομιλίες με μια κοπέλα με φωτό την κοιλιά μου!!!!!! Είχε βάλει στόχο να με γνωρίσει, να με βρει. Δεν ξέρω πως το έκανα, αλλά φοβήθηκα πάρααααα πολύ!

Δεν μπορούσα να μπω στη διαδικασία να ρωτήσω πως και τι, γιατί του είχα πει ότι δεν πολυασχολιόμουν με site και τέτοια και ότι το facebook μου το έδειξαν. Θα ξεσκεπαζόμουν.

Λίγους μήνες μετά, μαθαίνω από κάποιες εξετάσεις ότι είμαι έγκυος. Πανικοβλήθηκα. Όλη μου η ζωή ανατράπηκε. Αποφασίζω να το κρατήσω. Στην αρχή θέλησε κι εκείνος. Αφού γέννησα άλλαξε γνώμη, αλλά δεν βαριέσαι, όλα είναι στη ζωή. Ευτυχώς με στήριξαν οι δικοί μου.

Στη βάφτιση της μικρής -γιατί κορούλα έκανα τελικά, την ώρα που τραβούσαμε αναμνηστικές φωτογραφίες, για το παιδί περισσότερο, μου ψιθύρισε στα αυτιά ότι “πάντα θα είμαι ερωτευμένος μαζί σου, Μαράκι19888” (το ψευδώνυμό μου στο κρυφό site).

Σήμερα είμαι 23. Σπουδάζω κομμωτική και μακιγιάζ. Ψάχνω όπως όλοι μας για δουλειά, facebook έχω, αλλά όλοι είναι φίλοι μου!!!!

Δίδαγμα: Κανέναν δεν ξέρουμε, παρά μόνο εμάς!

Maria

ΠΗΓΗ...http://www.tlife.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Η λίστα ιστολογίων μου

Σελίδες

Protected by Copyscape Plagiarism Checker